måndag 25 augusti 2014

Resfeber

Mina egentliga planer för i höst och vinter var heltidsjobb på något apotek i Åbo regionen. Ännu har det dock inte nappat på något jobb och inte heller har jag sökt med något större engagemang. I stället verkar det som att jag kommer att fortsätta i Sagu i alla fall en tid framöver och det på halvtid. Varje heltidsjobb som dyker upp kommer jag förstås att söka men med minimal stress. P.g.a att jag inte kommer att vara lika bunden någonstans som jag kanske tidigare trott finns det en öväntad möjlighet att kanske få resa någonstans i vinter. Nu är det enda som återstår att få ekonomin att gå ihop. Halvtid innebär ju också ett visst underskott i kassan. Och så tjänade jag ju inte så värst den här lattjolajban sommaren heller (fast nej, det ångrar jag fortfarande inte ett knyst!) Ska se vad som händer, hoppeligen har jag snart en resa att se fram emot och hjälpa mig genom allt kommande regn och rusk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag svarar under din kommentar :)