onsdag 2 mars 2016

Hoplop

Igår var jag till moderskeppet av alla bobbor som barn bär omkring -Hoplop. Senast idag,  då jag vakna helt symptomfri och frisk börjar jag känna mig oövervinnerlig vad kommer till mitt immunförsvar. Människor omkring mig faller som flugor men jag står fortfarande. Verkligen alla har varit sjuka den här vintern. Och bli inte rädda att ja jinxar något, jag har skrytit om det här öppet flera gånger redan, haha.

Jag tog alltså min vän Aalyas son Kosay till Åbo för att leka. Jag var mera närvös på körandet dit med honom i barnstol i sätet bakom än något annat. Det är hemskt att köra med någons barn i bilen, jag spände mig som tusan både vägen dit och tillbaka. Inte krocka, inte krocka, inte krocka... haha. Som om man annars brukar krocka varje färd man far på. 
Väl i hoplop gick allt väldigt bra, jag var med och klättrade, rutchade och hoppade nästan hela tiden. Kosay var en snäll pojke under hela vistelsen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag svarar under din kommentar :)