tisdag 23 september 2014

Kimito

Veckoslutet har varit och farit. Till skillnad från förra veckoslutet fick jag en hel del gjort. På fredagen for jag och Peppe ut till stugan. Jag hade inte varit där sedan slutet på augusti och oj vad jag hade längtat! Vi åt gott, badade bastu och mös framför brasan. Jag gjorde också lite förberedelser inför vintern, tömde blomkrukor osv. Igen fanns där en massa att göra som jag lovade mig själv att göra i vår.

På lördagen åkte jag, Peppe och Sara till Kimito var Jennie ställde till med fest. Det var en riktigt lyckad kväll med en massa trevliga människor och lek. Det enda negativa jag kan komma på var att jag och Peppe fick sova i Jennies systers super sköna säng vilket lett till att vår egen känns som bajs, haha. Man borde aldrgi få uppleva sån lyx.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag svarar under din kommentar :)